Tilaus- ja toimitusehdot

Viimeksi päivitetty: 4.12.2020

Tilaaminen

Yleistä tilaamisesta

Tilaamisessa on kolme päävaihetta: Ostoskori, Toimitustietojen antaminen ja Maksu. Tuotteet siirretään ostoskoriin painamalla Lisää ostoskoriin -painiketta. Sivun oikeassa sivupalkissa voi seurata ostosten yhteissummaa ja tuotteiden määrää ostoskorissa.

Asiakas maksaa tuotteesta tilaushetkellä hyväksymänsä hinnan, eikä se muutu vaikka tuotteen hinta verkkopalvelussa myöhemmin muuttuisikin.

Ostoskori

Kun kaikki halutut tuotteet ovat ostoskorissa, valitaan painike Katso ostoskori. Sivulle avautuu ensimmäinen tilausvaihe. Ostoskorin tuotemääriä voi muuttaa asettamalla Määrä-kentän nuolipainikkeiden avulla halutun kappalemäärän. Päivitä ostoskori -painiketta. Ostoskorin sisällön pääsee tilaamaan klikkaamalla Tee tilaus -painiketta.

Toimitustietojen antaminen

Pakollisia toimitustietoja ovat asiakkaan nimi- ja sähköpostiosoite. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Maksaminen

Ennen tilauksen lähettämistä asiakkaan tulee tarkistaa, että tilauksen tiedot ja toimitustiedot ovat oikein ja valita tilauksen maksutapa. Tilauksen voi maksaa verkkopankkimaksulla tai maksukortilla tilauksen yhteydessä.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Teho Sport Areenan -verkkokaupassa on käytössä Verifone Finland Oy:n maksunvälityspalvelu.

Maksukortit

Teho Sport Areena ei tallenna asiakkaan maksukorttitietoja.

Toimitukset

Ladattavien tuotteiden tilaukset toimitetaan verkkokaupan lataussivujen ja sähköpostin avulla.

Toimitusajat

Digitaaliset tuotteet toimitetaan välittömästi onnistuneen verkkomaksutapahtuman (luottokortti, verkkopankki) jälkeen.

Palautusoikeus

Kuluttaja-asiakkailla on Suomeen toimitetuilla tilauksilla 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautusoikeus ei koske digitaalisia tuotteita (kulkukoodit ja muut digitaaliset tuotteet).

Reklamaatiot

Mikäli toimitettu tuote ei vastaa tilattua, asiakkaan tulee välittömästi ottaa yhteyttä Tehosport Areenan asiakaspalveluun.

Tilauksen peruminen

Digitaalisten tuotteiden tilaukset ovat joko elinaikaisia (kertamaksu) tai määräaikaisia eikä tilausta voi sen toimittamisen jälkeen perua. Määräaikaisten tilausten yhteydessä asiakkaalle ilmoitetaan aina määräaikaisen tilauksen pituus (esimerkiksi 12 kk). Määräaikainen tilaus päättyy automaattisesti tilausjakson lopussa ilman erillistä irtisanomista.

Muita ehtoja

Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoittamatta siitä etukäteen. Asiakkaan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin tehosportareena.fi-verkkokaupan sivuilla. Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta esteestä johtuvia vahinkoja.

Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy ei vastaa teknisten vikojen, huoltojen tai asennustöiden aiheuttamista katkoksista, tietoliikennehäiriöistä eikä niistä mahdollisesti aiheutuvasta tiedon viivästymisestä, muuttumisesta tai katoamisesta aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista.

Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy ei myöskään korvaa asiakkaan tai kolmannen osapuolen vastuulla olevista seikoista aiheutuvia vahinkoja eikä Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy:llä ole korvausvelvollisuutta näiden käyttöehtojen mukaisien oikeuksien käytöstä. Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy:n vastuu rajoittuu enimmillään Suomen lakien pakottavien säännösten mukaan.

Osapuolet vapautuvat velvoitteistaan ja velvollisuuksistaan maksaa korvausta, jos velvoitteiden rikkominen tai niiden täyttämättä jättäminen johtuu ylivoimaisesta esteestä. Tällainen tapahtuma voi olla esimerkiksi sota, kapina, pakko-otto tai takavarikko yleiseen tarpeeseen, energiajakelun keskeytys, työselkkaus, tulipalo, ukonilma tai muu luonnonilmiö, kolmannen osapuolen aiheuttama kaapelivaurio tai muu vaikutuksiltaan vastaava ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy. Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan asiakkaan ja Seinäjoen Padel ja Sulkapallo Oy:n kesken. Mikäli sopimukseen ei päästä, riita ratkaistaan Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaiden osalta asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa.